نیازمندی ها


   
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره سایت

به وبلاگ من خوش آمدید شما میتوانید مطالب مورد نیازتان را در زمینه های مختلف در این وبلاگ پیدا کنید
لينك دوستان

طایفه کاشانی
wahab
علی ولی نژاد
هوشبران جوان 89
آموزش عاشق شدن
دانشجویان فوریت های پزشکی زابل89
وبلاگ سرگرمی
مسافر
تراختور اف سی
خلوتگاه من
همه چی
بلوچ
بزرگترین وبلاگ تفریحی
بهترینها
سایت جامعه ایران ناز
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نیازمندی ها و آدرس niazhayerooz.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» آموزش پرستاری

آموزش پرستاری


با عنایت و توجهات الهی همزمان با تاسیس دانشگاه تربیت مدرس در سال 1361 ، گروه پرستاری در دانشکده علوم پزشکی شروع بکار نمود. در راستای اهداف دانشگاه ؛ رسالت و اهداف اساسی گروه پرستاری نیز مسولیت تربیت اعضای هیات علمی و محققان مومن و متعهد به انقلاب اسلامی در رشته پرستاری مورد نیاز دانشگاه های علوم پزشکی کشور و کمک به توسعه و گسترش تحصیلات عالی وهمچنین مشارکت در توسعه و تقویت نهضت تولید علم و جنبش نرم افزاری با تاکید بر مبانی اسلامی و کاربردی کردن دستاورد های علمی-پژوهشی و در نهایت اشاعه فضایل اخلاقی و روحیه ایثار در راستای ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی است.
در طول 28 سال فعالیت در سطح تحصیلات تکمیلی در آموزش پرستاری ( 297) دانش آموخته در مقطع کارشناسی ارشد در (5) گرایش ؛ پرستاری داخلی- جراحی، پرستاری کودکان،روانپرستاری، مدیریت پرستاری و پرستاری بهداشت جامعه در دانشگاههای علوم پزشکی کشو ر مسولیت تربیت دانشجویان پرستاری و ارایه خدمات تخصصی را به نهاد های بهداشتی و درمانی مختلف عهده دار شده اند.
بر اساس توسعه دانشگاه و گروه پرستاری در سال 1375 اولین دوره دکتری پرستاری (PhD )شروع بکار نمود و تاکنون (19) دانش آموخته آن بعنوان برنامه ریزان تخصصی حرفه در دانشگاههای علوم پزشکی در راستای سطح بهداشت و سلامت جامعه به فعالیت میپردازند.
در حال حاضر گروه پرستاری با(8)نفر اعضای هیات علمی؛ در مرتبه دانشیاری (5) و بقیه در مرتبه استاد یاری با (30) دانشجو در مقطع(PhD ) و (17) دانشجو در مقطع ارشد به فعالیت خود ادامه میدهد. در راستای ایجاد تعامل پویا با مراکز علمی بین المللی هم اکنون گروه پرستاری مسولیت تربیت و آموزش دانشجویان پرستاری کشور سوریه را دردو مقطع (PhD ) و کارشناسی ارشد پرستاری عهده دار است. پیشرو بودن اعضای هیئت علمی و دانشجویان گروه در ارائه طرحهای نوین و نوآورانه در راستای پیشرفت و توسعه علم پرستاری ومدل پردازی در پرستاری کشور آنرا سر آمد در تولیدعلم و فعالیتهای پژوهشی قرار داده است .
فعالیت اعضای گروه در انجمن های علمی در پرستاری و سایر رشته های وابسته از جمله؛ بهداشت، تحقیقات زنان ، آموزش بهداشت ، تغذیه ، قابل ذکر است . همچنین اعضای گروه در برقراری و برنامه ریزی کارگاه های تخصصی در پرستاری از جمله؛ مدیریت پرستاری ، تحقیقات کیفی، ابعاد مختلف پرستاری بالینی و آموزش بهداشت برای جامعه پرستاری بالینی و آموزشی گامهای موثری برداشته است .
مشارکت اعضا در تدوین، ساماندهی علم پرستاری با مشارکت بسیار فعال در راه اندازی مجلات علمی- پژوهشی ، داوری علمی مقالات و عضویت در شورای سردبیری حایز توجه ویژه است. امروزه به عضویت رسمی تلقی شدن اعضای گروه دربرنامه ریزیهای سطح کلان پرستاری( معاونتهای سلامت و آموزش وزارتخانه) یکی از نکات مورد توجه گروه است .



 





 
 
     
سوالات متداول



نويسنده : مسعود کاشانی | تاريخ : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390برچسب:, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |
» عناوين آخرين مطالب